onsdag den 29. september 2010

jeg er her endnu...

Ja, ja, ja - det er noget tid siden at jeg sidst har lagt noget ind her på bloggen - men føj hvor er der bare meget at nå når man er startet på en ny uddannelse. Har gået på MMD i knap en måned og har allerede afleveret 6 opgaver. Og der er bare ikke noget der hedder "jamen jeg har ikke lige tid til det i dag" - der SKAL findes tid.
Nå, men har da lige afsluttet endnu et gruppeprojekt og vil nu vende fokus mod kommunikation. Håber i nyder livet derude - det gør jeg ihvertfald...trods stress ;)

3 kommentarer:

  1. Og vi sidder nogle veninder der glæder os til at se dig snart igen :)

    SvarSlet
  2. I know - I know...har osse en lille fårekylling der sidder på min skulder og råber "DÅRLIG SAMVITTIGHED"!!! Men SKAL bare være med her fra starten ellers er det bare spildt. Glæder mig osse til at se jer igen :)

    SvarSlet
  3. Det er også helt forståeligt, jeg glæder mig bare til at se dig ihvertfald :D

    SvarSlet